CHRISTMAS ESSENTIALS

prosince 18, 2017

Ahoj, už strašně dlouho nevyšli žádný oblíbenost nebo něco podobnýho a tak dneska to chci napravit a ještě před Vánoci se s vámi podělit o moje vánoční oblíbenosti/ nutnosti nebo něco na ten způsob



Sice nemám žádný vánoční svetr, po pravdě mně to zatím ani nějak neláká, ale tenhle svetr ze Stradivariu teď nosím skoro furt. Jednou jsem ho někdo zahlídla akorát ve starorůžové, tak jsem pro něj hned valila, ale nakonec u mě stejně vyhrál ten šedej.

Tenhle čaj mi evokuje Vánoce jak blázen, stejně jako skoro každý se skořicí. Je od Pickwicku - Spicy Orange & Cinnamon.

Seznam na moje oblíbené vánoční písničky už jsem psala. Ale jedny z těch mých neoblíbenějších jsou: HoHoHo - Sia, Christmas Eve - Kelly Clarkson, hallelujah - Pentatonix, It's Beginning To Look A Lot Like Christmas - Michael Bublé.

Filmy mám taky sepsané v článku, ale teď nejvíce sleduju seriál Gossip Girl. Nejdříve mě odrazovalo to, že je v čestině, protože jsem byla zvyklá sledovat filmy v angličtině s českými titulkami. Musím říct, že mě tenhle seriál opravdu nadchl, ale určitě je to film spíše pro holky.
A dál  jsem ještě zkoukla film Velká vánoční jízda, nejlepší vánoční animák, a ty hlášky, to je za moc ..😆

Dál tady chci zmínit paletku od Too Faced - Natural eyes se kterou se v poslední době maluju nejvíc, ale více se tady o ní rozepisovat nechci, plánuju s ní ještě trošku jinačí článek...

A začala jsem znovu číst knížku Sněží, sněží od Johna Greena, Maureen Johnsové a Lauren Myracleové, o které už jsem určitě někdy psala. Jde o tři vánoční romance, které se navzájem tak trochu prolínají. Určitě skvělý dárek pro nějakou holčinu k Vánocům.😉


Po dlouhé době zase konečně nějaký článek se kterým jsem hodně spokojená, tak snad se vám líbil.
Mějte čarovný den 

You Might Also Like

0 komentářů