CHRISTMAS BREAKFASTS

prosince 23, 2017

Přeju pěkný předvánoční den,
pokud máte rádi dobré snídaně jako já, tak dnešní článek se vám bude hodit. Mám pro vás tři rychlé snídaně. Všechny jsem si sama vymyslela a všechny mi strašně chutnají i když ten můj food design nestojí za moc, ale snaha byla.😂


Domácí kaše
Tento recept je celkem individuální můžete tam dám prakticky jakékoliv sušené ovoce nebo normální ovoce. Já jsem s troškou improvizace vykouzlila tento recept a přísahám, že chutná jako Vánoce ..
budete potřebovat:
1/3 hrnku ovesných vloček
1/2 nastrouhaného jablka
troška rozinek, brusinek, slunečnicových semínek..(všechna semínka nebo sušené ovoce, které máte rádi)
špetka skořice
ovoce na ozdobu (v mém případě banán a jablko)
postup:
Do malého kastůlku jsem dala asi 1/3 hrnku vody, Když začala voda vřít, tak jsem do ní vysypala ovesné vločky, nastrouhané jabko, špetku skořice a všechno sušené ovoce. Chvili jsem to povařila podle toho jakou jsem chtěla konzistenci. Pak už jsem jen kaši naservírovala na talíř a ozdobila ovocem a vlašskými ořechy.. Celé to můžete dosladit medem. A zdravá snídaně je hotová..

Wafle
Další méně zdravý recept je na sobíkovské wafle..
Na wafle už jsem recept dělala, akorát tady jsem si s tím trochu víc pohrála.
Oči jsem mu udělala z banánů a rozinek, čumáček z banánu a červené letilky a ty dost špatný parohy má z hořčických trubiček, ale myslím, že i tak je to roztomilouš..


Snídaňová tortila
A poslední recept je na tento slaný, vánoční stromeček.
budete potřebovat:
1 a 1/2 tortily
3 vejce
rajčata nakrájené na kolečka (na zdobení jsou lepší cherry)
plátek sýru
postup:
Začala jsem dělat normální míchaná vejce. Když byly hotové dala jsem je do malé mističky položila plátek sýru, aby se roztekl a přikryla talířkem.
Mezitím jsem si nakrájela rajčata na kolečka a celou tortilu rozpůlila na půl. Nasledovně stačí už  jenom vajíčka a rajčata vkládat do půlek tortil, které jsem vždy přehla a vložila do toustovače.
Poslední co zbývá, je už jen naservírovat do tvaru stroměčku a ozdobit rajčaty, tak jak vidíte na obrázku.


Která vánoční snídaně se vám líbí nejvíce? Já si na vánoce si dám tu první variantu..
Tak si užívejte Vánoce, pohádky, cukroví..


Pěkné Vánoce..


You Might Also Like

0 komentářů