10 WAYS TO GET INTO CHRISTMAS SPIRIT

prosince 14, 2017

Vánoce se blíží rychlostí blesku a pokud pořád ještě nemáš vánoční náladu, tak tenhle článek je přímo pro tebe. Dneska jsem dala dohromady 10 tipů, jak se naladit na Vánoce.

První věc, co tu mám je taková klasika a to jsou vánoční písničky. O tomhle už jsem dělala i článek, kde je na Spotify vytvořený playlist.

Další klíčovou věcí jsou vánoční filmy, nějaké moje oblíbené jsem taky vypisovala v článku. Myslím, že takový klasiky jako je Grinch nebo Sám doma jsou základ.  A nezapomeňte, že filmový maratony vánočních filmů jsou nejlepší s kámoškou/kamarádem.
Doufám, že už máte nějakou vánoční výzdobu v pokoji. Pokud ne, tak to okamžitě napravte. Je spousta nápadů na Pinterestu a všude na internetu. Tento rok jsem chtěla taky dělat článek na dekorace, ale úplně mi to nevyšlo, protože si pokoj zdobím tak postupně v průběhu adventu. Ale na výdobu mám takovou jednoduchou klasiku: vánoční světýlka na poličce (na to doporučuju Pepco) a světýlka na okně (ty mám z Ikei). No a jinak takový malý ozdůbky jako jsou vločky, andílci, fotky a táák.


Zajít do kávárny na horkou čokoládu,čaj nebo palačinku s nutellou. Samozřejmě nemusíte nikam
chodit, ale pokud jste šikovní, né jako já😂, tak si pačinku můžete udělat doma s maminou.

Sice moc nesněží, ale když už, tak zajděte na procházku ve sněhu třeba se psem.

Nejlepší věc je ,,počítadlo dnů"  do Vánoc. V obchodě jsou různé  čokoládové, ale na Piterestu jsou i typy i na některé, které si můžete sami vyrobit. Například já jsem si zlatý papír rozdělila na 24 políček a do nich si lepím hvězdičky s čísly, které jsem koupila v papírnictví. Tadá, jak jednoduchý. 😌

Nakupování vánoční dárků nebo zajít na vánoční trhy na punč.

Osobně mám nejradši vrátit se zpět a podívat se jak jsme Vánoce slavili minulý rok a připomenou si co jsem všechno dostala...

Svíčka ta vždycky dodá tu správnou atmošku, to je k Vánoců neodmyslitelný. My teď máme takové malé červené čajovky z Ikeii a úplně skvěle to voní..


Nemůžu uvěřit, že už jenom 10 dní do Vánoc, tak užívejte vánoční  atmošku, pečte cukroví a obkoupujte se lidmi s kterými vám je dobře.
Mějte čarovný den.










You Might Also Like

0 komentářů