MY SKINCARE ROUTINE

června 18, 2017

Péče o pleť se pro mě v poslední době stala hodně důležitá. Začala jsem se pleť více starat a myslím, že se mi celkem zlepšila. Navykla jsem si na takovou rutinu podle které jedu každý den. Snažím si pleť čistit, pořádně se odličovat a občas nahodím nějakou tu masku. V dnešním článku bych se s vámi chtěla podělit o produkty, které denně používám a vyhovují mi. Tak třeba vám článek v něčem pomůže.


 Každé ráno před tím než se začnu malovat použiju krém od Vichy. Mám ho celkem dlouho, ale pořád v něm něco je. Stačí ho opravdu maličko a pleť vám krásně vyživí. Až ho dopoužívám, přemýšlím o celém balení. Někdy ho střídám s tímhle krémem od Nivei, ten mi je sympatický hlavně svojí gelovou konzistencí.
Potom už jen na rty nanesu Eos a to je vše co ráno pro svou pleť dělám.
Už se můžeme přesunout na večer do sprchy.
Ve sprše si odlíčím make-up gelem od Garnier. Gel nanáším na navlhčený obličej. Jsem s ním moc spokojená, pěkně odličuje. Občas  se odličuji i micelární vodou a to mám dvě oblíbené jednu od Garnieru a druhou od Loreálu.

Následně použiji peeling od Neutrogeny nebo gel od Mixy. Peeling od Neutrogeny mám už podruhé a opravdu ho zbožňuju. Krásně voní po grepu a má v sobě malé, jemné, peelingové částečky. Oba přípravky vždy vpacovávám prsty a pak si ještě vezmu gumovou hobičku od Ebelinu. Houbička odstraňuje odumřelou kůži.

Jako poslední už jen požiji malé množství krému od Ziaji. Když mám nějaká hodně vysušená místa, tak klasická Nivea to vždycky zachrání.
 Rty hydravuji Labellem a jdu spát.

Samozřejmě jako skoro každému, se mi někdy udělají nějaké nedokonalosti. Místa vždy natírám teatree olejem.

Alespoň dvakrát do týdne se snažím pleť ošetřit nějakou maskou. O maskách plánuji článek zvlášť. Vyjde brzy.😉

Mějte čarovný den 



You Might Also Like

0 komentářů