🎆2018🎆

prosince 31, 2017

Přeju dobrý ráno z postele,

dneska je poslední den roku 2017. Nevím jak vy, ale já jsem si vždycky připomínám všechno, co jsem za rok zažila a dneska se s vámi o můj rok 2017 trochu podělím.

Leden pro mě nebyl ten nejlepší měsíc, měla jsem problémy s tím, že jsem nechtěla jíst a tak. Naštěstí je to už za mnou  a já už tuhle chybu opakovat nikdy nebudu. ťuk ťuk
Únor už byl o něco lepší. Hlavně, protože jsme jeli do Jeseníků na hory. Pro mně to bylo poprvé, co jsem byla na horách a stála na snowboardu a i když počasí bylo strašný, tak je to moje oblíbená vzpomínka.
V březnu si nic moc nepamatuju, ale v dubnu mám narozeniny  a psala jsem přijímačky. Duben byl poměrně náročnej a stresující, ale šťastně jsem se dostala na oba gymply. 
Potom byl ještě Den tance, kterej jsme si s kámoškama moc užily.
V květnu jsme s mojí bývalou třídou byli na naše posledním výletu a s maminou v divadle na Bítls.
V červnu samozřejmě konec školního roku, loučení, rozlučák...a taák.
 A konečně prázdniny. V červenci jsme navštívili Prahu, kde jsme byli na promoci mého bratrance Potom jsem byli se ségrou u tety v Brně a hlídaly děti. 
Na přelomu července jsme s taťkou vyrazili s turisťákem  na Šumavu. Možná si dovolím říct, že to byl nejlepší zažitek z prázdniny. 
A hned po Šumavě jsme odcestovali do Chorvatska. Odsud máme milión zážitků, který se dneska smějeme.
Pak jsme tradičně odjela na koňskej tábor. Tady končí moje prázdniny a začal mi nový školní rok na nové škole. 
Září, říjen a listopad už bylo jenom učení, učení a ještě více učení. Ale abych nekecala v říjnu jsme byli v Kutné Hoře a v listopadu jsme hrála se sborem v muzikálu Kráska a zvíře. 
Prosinec byl kouzelnej. Byly s kámoškou v kině na Špindlu. Pak samozřejmě byli Vánoce, který byli snad nejlepší, co jsem kdy měla.
Zážitků a událostí z tohoto roku mám rozhodně více, vypsala jsem jenom ty na které jsem si vzpomněla.
 No a teď jsem tady u babičky a už začínám mít chuť na snídani.😂


Myslím, že rok 2017 byl skvělej, ale taky úplně příšernej, ale tak alespoň jsem si poučila z chyb a už je nikdy opakovat nebudu, doufám.  Hlavně rok 2017 byl asi nejnáročnější, co jsem kdy měla.
Dneska měla přijet kamarádka a měly jsme společně strávit Silvestra, ale bohužel onemocněla, takže Silvestra budu trávit se zmrzkou, rozplaclá před telkou. 
Takže vám chci popřát, ať je pro vás rok 2018, co nejlepší a splní se vám všechno, co si přejete. 
Jděte si za svými sny a dělejte to co vás baví, protože to je to nejdůležitější.
Slibuju, že se budu snažit být v roce 2018 více aktivní než tento rok. 




Mějte čarovný den


You Might Also Like

1 komentářů