TIPS ON FILMS #1 - my favourite films

srpna 07, 2017

Jedna z možností, jak zahnat občasnou nudu o prázdninách. Prostě tuny jídla a filmové maratony...
Já úplně nenávidím, když nevím na co se podívat a proto jsou pro mě takovéhle články nebo videa záchranou. Je potřeba říct, že jsem holka a že většina filmů je spíš pro holky. Jo a ještě každý týden dávám v oblíbencích taky nějaký tip na film, takže některé se budou opakovat. Já se rozhodně na filmy dívat přestanu a možná si na nějaké ještě vzpomenu, takže druhý díl můžete někdy v budoucnu očekávat.
A to je všechno k úvodu, takže tady je seznam filmů, které jsem si zamilovala.. (k některým z nich jsem napsala i nějakou svoji poznámku)


  • 21 Jump street
  • 22 Jump street
  • 10 důvodů, přoč tě nenávidím 
  • Dívčí války
  • Co ta holka chce - Tady hraje moje oblíbená herečka Amanda Bynes
  • Deník princezny 1, 2 -  tady hraje taky moje oblíbená Anie Hathaway
  • Drž hubu - trochu staší, ale tak vtipnej film💚
  • Full out  
  • Italské prázdniny
  • Jak přežít single - strašně super nepředvídatelnej film o single holkách 
  • Já padouch 1,2 -Naprosto geninální animák, kterej fakt zbožňuju, jak nejvíc to jde..Teď vyšla i 3 -potřebuju vidět...!!
  • Kamarád taky rád
  • Královna ročníku
  • Maturiťák
  • Má mě rád, nemá mě rád - příběh o dětské zamilovanosti
  • Monte Carlo - v hlavní roli Selena Gomez
  • Na svatého Valentýna - tehle film si pouštím vždycky na Valentýna💗 Je to více příběhů, které se navzájem prolínají
  • Nerve - Hra o život
  • Než jsem tě poznala - jedniný film u kterého pokaždé brečím, no spíš mám úplný záchvat breku 😂
  • On je fakt boží! - film o teen holkách, které si snaži najít kluka
  • Papírová města
  • Piráti z Karibiku 1 ,2 ,3 ,4 ,5 - úplná klasika, milovala jsem je už jako malá 
  • Poslední píseň 
  • Povinně nezadaný
  • Sebevražedný oddíl- já moc akční filmy nesleduju, ale tohle je bomba
  • Teď a tady - hodně, hodně smutný, ale krásný film o zamilované dívce s rakovinou
  • The Duff - peckovej film o středoškolském životě Biancy
  • Hunger games- Síla vzdoru - pro milovníky válečných sci-fy, ale nebojte je to trochu i romantický film 😉 chtěla bych se podívat i na ten druhý díl ( -Vražedná pomsta)
  • Hotel Transylvánie - vtipnej animák o strašidlech a podobných srandách..
  • Hvězdy nám nepřály - myslím, že tenhle film snad viděli všichni, ale i tak je prostě strašně pěknej
  • Zootropolis - další vtipnej animák ...😉 
  • Zlodějka kin - film pro ty koho zajímá období 2. světové války✋
  • Ztroskotaná láska

 Vím, že tenhle článek byl nejlínější, co jsem mohla napsat, ale pokud jtse si všimli filmy jsou seřazené podle abecedy a to taky dalo zabrat..😂😂 Tak třeba jsem vám dala nějaký tip na film, který jste ještě neviděli..Mometálně se chystám zkouknout filmy, jak už jsem zmiňovala Já, padouch 3, Všechno úplně všechno (podle trailerů ten film vypadá skvěle) a Holky na tahu.. To je pro dnešek všechno

Mějte čarovný den 


You Might Also Like

0 komentářů