MY JULY FAVOURITES

srpna 09, 2017

Achjoó.. už ani ne měsící a bude po prázdninách. Jelikož jdu na novou školu celkem se těším, jsem zvědavá, ale pořád je to škola, no.. 😑 Teď jsem byla týden na Šumavě, proto nevycházeli články. Pravě teď jsem v Chorvatsku, takže tady nafotím ještě nějaký outfit + ještě vyjde recept na borůvkový koláč..


Oblečení
Tento top z H&Mka je blaho pro oči (teda aspoň pro ty moje😀) Je z prodyšného materiálu a ta ,,krajka"kolem ramen? aww😍🔥

Pečující kosmetika
Body srej od Balei má krásné a roztomilé balení a osvěžující letní vůni.. co víc si přát.. Nevím, teda jestli se to dá počítat jako pečující kosmetika, ale nevadí...😀
Dekorativní kosmetika
Strašně dlouho jsem toužila po rozjasňovači Mary Lou-Manizer od The Balm.. A tak jsem si  na začátku prázdnin udělala radost a koupila jsem si ho.. Je naprosto úžasnej naprosto božsky rozjasňuje, použím vám ho i místo očních stínů..je to takový můj poklad v mojí sbírce..
Kniha
Celkem se za sebe stydím, ale nebudu lhát. V červenci jsem žádnou knížku nepřečetla, no.

Film
Dívčí války je super středoškolský o holčičích sporech...😀

Písnička
Už delší dobu poslouhám MACKEMORA a teď jsem si od něj zamilovala písničku MARMALADE..


Zážitek
Pokud to nevíte, tak chodím do turisťáku a toto léto jsme jeli na Šumavu. Hrozně jsem si to tam užila, opravdu jeden z nejlepších zážitků za toto léto..💗

Mějte čarovný den
 

You Might Also Like

0 komentářů