MY EVERYDAY "SUMMER" MAKE-UP ROUTINE aka. moje pleť má dovolenou

července 27, 2017

Jak bych to asi uvedla.. V létě se nemaluju.😂 Jenom když musím, tak mám takový můj oblíbený look, který vyjde později. Známe to, komu by se s tím chtělo v létě patlat. Mým cílem je hlavně dát svoji pleť přes léto alespoň trochu do pořádku, protože co si budem... Téměž každodenní malování přes celý školní rok, no není se čemu divit, že se mi teď pleť zhoršila. 😅Možná to bude, ale i tím teen věkem, no..😂

step no.1 - Mixa gelTento gel už jste mohli vidět v článku MY SKINCARE ROUTINE (podle které se teď moc neřídím😉) A myslím, že pleť krásně vyčistí a hlavně je vhodná i pro citlivou pleť. A na to, mi připadá, trpí každý druhý.

step no.2 - micelární voda
Micelární vody střídám Loreal, Garnier a když někam cestuju tak mám malé balení od Vichy.  Nevidím mezi nima žádný rapidní rozdíl, všechny jsou zase na citlivou pleť.
S micelární vodou hlavně odstraním případné nečistoty.
step no. 3 - krém Mixa
Tenhle krém je ze stejné řady jako gel - Anti- Imperfection. Krém slibuje hydrataci, matnou pleť po celý den a pomoc proti nedokonalostem. Po pravdě, mám ho zatím chvilku, takže nemůžu tak moc posuzovat, ale zatím mi vyhovuje a pleť po něm vypadá hydratovaně a zdravě.
step no. 4 - Eos - Blueberry Acai
Jako posledí nikdy nezapomínám na hydratací rtů. Pro tento účel tu tady mám Eos. Já jsem prostě zamilovaná do té příchuti a do toho roztomilého balení..😍


Tramtadadá..🌟 a to je celá moje make-up rutina na léto. Jak jsem už zmiňovala ve výmečných situacích se maluju a brzo vyjde článek na můj oblíbený makeup look.. Takže uživejte si prázdniny, sluníčko.. a dejte pleti taky chvilku oddych..

Mějte čarovný den




You Might Also Like

0 komentářů