🌴 ON THE BEACH 🌴

srpna 12, 2017

Ahóój, dneska jsem už poslední den v Chorvatsku, strašně jsem si to tady užila, ale i tak se těším domů. Teď už jenom stačí přežít tu desetihodinovou cestu autem 😂
Brečim, od dneška za 19 dní už je zase škola. Mám naplánovaný back to school článek na DIY předělávání sešitů. Tak uvídíme, jak mi to vyjde ..😃
Dneska bych se  s vámi podělila o moje MUST HAVES na pláž. Tak třeba vás něčím inspiruju.😉


 Potápění zbožňuju už od mala a pořád mě to ještě neopustilo. Pod hladinou je to úplně jinej svět, kde vás nikdo neotravuje trapnými řeči. Takže si VŽDYCKY s sebou na pláž beru potápěcí brýle.
 Jsem člověk, který se hodně špatně opaluje, když jsem trochu déle na sluníčku, tak mi naskočí vyrážka a  ta v kombinaci se slanou vodou hrozně štípe. To znamená, že mi obyčejný opalovací krém nestačí.. Mamka na Notinu objevila tady tenhle proti sluneční alergii a osvědčil se, že je opravdu skvělej. Letos mi žádná vyrážka nenaskočila ..
 Ještě jsem asi na začátku června jsem začala brát Beta - Karoten, ten by měl podporovat pěkné opálení. Seženete ho normálně v lékárně..
NIKDY si na pláž nezapomeňte vzít sluneční brýle..

Samozřejmostí jsou plavky. Tyhle jsou z New Yorkeru a vypadají naprosto božsky.

Termální voda nebo jakýkoliv body sprej jsou super na osvěžení.
Co si budem, celý den ležet na pláži je pro někoho celkem nuda, tak proto s sebou vemte knížku nebo časopis podle toho co máte raději. Konečně jsem tady dočetla tuhle Jenny Han a knížka mě jako i ta přechozí neklamala. Teď vyšel i další díl, který nutně potřebuju. 💛
 Přehoz, tunika nebo šátek přes plavky..

Tak tohle by bylo pro dnešek všechno uživejte si zbyteček prázdniny  a ...

mějte čarovný den 





You Might Also Like

0 komentářů