OUTFIT - ADVENTURE IN CROATIA

srpna 17, 2017

Jak jsem slibovala, dneska pro vás mám outfit z Chorvatska.
Jednoho večera jsme se konečně rozhodly jít na pláž a do města nafotit nějaké pěkné fotky na blog a na Instagram. Spousta z nich je opravdu povedených, takže vám sem dám kromě fotek mého outfitu i nějaké fotky Klárky, která se mnou byla v Chorvatsku Samozřejmě na konci našeho ,,náročného" focení jsem se museli odměnit zmrzlinou.🍦 To je samozřejmost.😂
 Pokud chcete vidět více fotek z Chorvatska, tak mě sledujte na Instagramu.





Top: H&M
Shorts: Reserved
Sandals: CCC

Vím, že těch fotek hodně, ale mě se všechny strašně líbí, takže by byla škoda je sem nedát.😀
 Abych nezpoměla, tak chci moc poděkovat Klárce, že mně nafotila tak pěkné fotky.💗
Mějte čarovný den 

You Might Also Like

0 komentářů