MY MARCH & APRIL FAVOURITES

května 07, 2017

Ahojky,
dneska spojím březnové a dubnové oblíbence v jeden článek.  Tyhle dva měsíce jsem vnímala jako jeden, možná to bylo z toho důvodu, že jsem se učila na přijímačky a nevěděla jsem jestli je úterý nebo sobota. Každopádně jsem nic nového neobjevila a v březnu i dubnu měla stejné oblíbence.


Oblečení
Tenhle top jsem si koupila v Zaře a hlavně má moje oblíbené průstřihy na ramenou. Celkově Zaru mám teď moc ráda.

Kniha
Za tyhle dva měsíce jsem nepřečetla žádnou knihu. Přečetla jsem jen krátké drama od Karla Čapka jako povinnou četbu.😄 A to konkrétně Matku. Kniha byla napsaná jako divadelní hra. Z počátku jsem si na to nemohla zvyknout, ale pak už jsem to ani nevnímala. Vůbec bych nečekala, že by mě kniha nějak zaujala, ale byla opravdu zajímavá. Pokud máte taky na povinnou četbu Čapka, tak můžu jen doporučit.

Pečující kosmetika
O tomhle balzámu jsem psala i v předminulém článku. Takže si to tam kdyžtak přečtěte. Co k tomu dodat - je skvělý a používám ho každý den.
 Dekorativní kosmetika
Konturovací stick od Maybelline je u mě už nezbytnost, hlavně když ráno nestíhám (pořád😁). Také jsem o něm psala v předminulém článku.



Filmy
Jako film jsem vybrala 2 + ještě jeden seriál.  
The Duff je film o náctileté středoškolačce Biance, která není ve škole vůbec oblíbená, jednoho dne se s tím rozhodne něco dělat. Mě na filmu trochu odrazovaly titulky, ale i tak jsem si ho pustila a film se stal jeden z mých nejoblíbenějších.
Film Než jsem tě poznala byl nejdojemnější film, který jsem kdy viděla. Je o jednom vozíčkáři a o trochu střelené slečně😃, která se o něj stará. Já u filmů skoro nikdy nebřečím, ale u tohoto filmu mi tekly úplné vodopády slz. Je to opravdu nádherný film.

O seriálu Pretty little liars (Prolhané krásky) jsem slyšela už několikrát, a tak jsem se rozhodla si ho zkusit pusti. Ani nevím proč mě zrovna tento seriál, tak zaujal. Vystupuje v něm 5 středoškolaček, které "šikanuje" někdo "neznámý" přes zprávy. Seriál má trochu hororovější tématiku, ale přesto mě moc baví.
Neumím moc dobře vysvětlit o co ve filmech jde, ale snad to chápete.

Písnička
Jako písničky tady mám Symphony - Zara Larson, Clean Bandit  a Superficial Love - Ruth B.

Mějte čarovný den
Nataly♡



You Might Also Like

0 komentářů