FASHION SPRING TRENDS 2017

dubna 23, 2017

Ahoj všichni,
já už mám konečně po příjímačkách a můžu se zase trochu víc věnovat blogu.
Zamilovala jsem se do jarních trendů, tak bych se chtěla s vámi podělit trochu inspirace. Samozřejmě noste to, co se vám líbí a z čeho máte radost, to je na tom to nejdůležitější. Není to o tom, že je něco in, tak si to jít hned koupit i když se mi to nelíbí. Já se taky trendy nějak moc neřídím, ale občas něco pochytím a zrovna jarní trendy mě opravdu nadchly.


 Barvy, které jsou toto jaro nejvíce vidět jsou špinavá a svítivá žlutá, tmavě zelená - tzv. "ARMY STYL", křiklavě zelená, fuchsiově růžová a konečně moje nejoblíbenější pudrově růžová. Růžové barvy jsou teď opravdu všude.


Roztrhané nepřesně zastřižené jeany, ať už černé nebo modré, jsou pěkné, třeba jen tak s obyčejvým jednobarevným topem a bundičkou -  pohodlé, pěkné, minimalistické. K tomu není co dodat, je fajn mít alespoň jedny černé jeany v šatníku, dobře se kombinují.
Pod roztrhané můžete dát třeba vzorované silonky. Hodně džínů má teď zastřižené nohavice - ve předu kratší a v zadu delší..

Co se týče triček a topů, je teď populární nosit trička s obrázky kapel, přes takovéto tričko výpadá  dobře kožený křivák, nebo jeanová bunda.


Často se objevují topy s  průstřišky na ramenou a nebo s čistě holými rameny, to jsem si hoodně oblíbila.
Sametové volné topy s krajkami vypadají opravuju pěkně a elegantně. Na to spíš nemám odvahu.😄
Topy s volány mě nějak nenadchly, ale na nějakých topech, proč ne ..


Roztrhnalé nebo obyčejné jeanové bundy jsou teď taky hodně žádané. Někdy se na ně dávají výšivky, stejně tak i na jeany nebo trička.

A samozřejmě i oversized kousky například oversized košile, svetříky, mikiny, trička...


You Might Also Like

0 komentářů