DIY WOODEN VASE + ORGANIZER

května 09, 2017

Ahoj všichni,
Nějsem nějak extra šikovná na DIY a tyhlety věci, ale asi před dvěma týdny jsem se pustila do takové jednoduché dřevěné ,,vázičky" a celkem se mi povedla. Tak bych se o toto DIY chtěla s vámi podělit. Potom jsem si dělala ještě nový ,,organizér", snad se vám bude líbit i to.

VÁZIČKA

 Jako první si nastříhejte klácíky na zhruba stejné. Vůbec nevadí, když bude každý trochu jinak delší..
 Dále si vezměte dva dlouhé provázky a přivážte každý střed provázků k větvičce, tak jak vidíte na obrázku.
Teď už zbývá jen přivazovat další a další větvičky do jaké délky chcete.
Pak už jenom vázičku zatočte a svažte.
 Já jsem nakonec nepoužila tuhle květinu, ale do vázičky jsem dala zavařovačku. A do té už jsem mohla dávat jakékoli květiny...

ORGANIZÉR

Tento organizér, můžete mít třeba postavený  třeba na stole. Máte tak jistotu, že na nic podstatného nezapomenete.
Potřebujete : rámeček, obrázek s ptáčky na drátě, provázek, mále kolíčky a malé papírky.
Obrázek s ptáčky i malé papírky jsem vytvořila, takže už stačí si je jen vytisknout.


Obrázek vložte do rámečku. Následně rámeček obmotejte provázkem, tak aby provázek procházel dráty, na který sedí ptáci. Já jsem provázky ze zadu vždy přichytla izolepou. 
Lihovkou ozdobte kolíčky, vystříhejte papírky a připněte je na rámeček.
 Když jsem to zvládla já, tak vy taky.😉

Jak se vám DIY líbila?
Mějte čarovný den
Nataly💛 

You Might Also Like

0 komentářů