MY MAY FAVOURITES

června 15, 2017

Ups?!  Tak zase po dlouhé době přicházím s novým článkem. Omlouvám se, že jsem teď nic nevydávala, má spoustu rozepsaných článků, ale ještě s nimi nejsem úplně spokojená. Budu se snažit vydávat články pravidelně.
Hrozně to zase uteklo květen je za náma a to znamená, že dnešní článek bude o mých květnových oblíbencích.

Oblečení
V oblečení mám úplně jasno, tenhle křivák z Reserved jsem nosila pořád.. Teď ho teda moc nosit už nemůžu, protože sluníčko ,,šajní" o sto šest, ale i tak je prostě boží a jestli o něm přemýšlíte, tak do něj běžte. Skvěle se kombinuje.

Pečující kosmetika
Mám problémy s tím, že moje nohy jsou jako struhadlo, což teď, když se začínají nosit šortky a sukně není úplně ideální. Proto tady mám tenhle olej od Nivei po kterém jsou nohy opravdu hóódně dlouho hydratované. Takže pro mě opravdu MUST HAVE.

Dekorativní kosmetika
Z dekorativní kosmetiky tady mám tuhle rtěnku od Lorealu odstínu 640 Erotique. Rtěnka je matná, nevysušuje rty a myslím, že i výdrž je super.



Film
Na film Zlodějka knih jsem se chtěla podívat už hodně dlouho a konečně na něj přišla řada. Příběh se odehrává za druhé světové války v Německu. Dva manželé dostanou na výchovu holčičku, jejiž maminka byla komunistka.
Takže pokud vás zajímají filmy třeba za 2.světové války, tak tenhle můžu doporučit, protože mě film nadchl.
Písnička
Tak pro změnu dneska tady mám celé album písniček 😃 Začala jsem poslouchat Ruth B. A její nové album Safe Haven je naprosto skvělý. Nic jiného si teď nepouštím.

Mějte čarovný den


You Might Also Like

0 komentářů