NEW IN!

března 28, 2017



Ahoj všichni, dnešní článek bude beauty, a to o nových produktech, které jsem si za poslední dobu koupila. Teď moc články vycházet nebudou, asi tak do 20.dubna, protože píšu přijímačky a na blog úplně nemám čas. Omlouvám se, ale oblíbenci za březen vyjdou taky až v půlce dubna.😐 Po přijímačkách budou články vycházet zase pravidelně. Už se těším, až to budu mít za sebou. 😅


Sculpting palette ◾ Feeling Cheeky ◾ Barry M
Tuhle paletku mám z e-hopu Pink Panda, mám odsud i rtěnku od Barry M. O té se zmíním za chvilku. Paletka obsahuje tři stíny - hnědý na konturování, světlý na projasnění a leskle růžový také na rozjasnění. Myslím, že stíny jsou obstojně pigmetnované a dobře se s nimi pracuje. Není to paletka, ze které bych si úpně sedla na zadek, ale špatná rozhodně není. Dokážu si ale představit i lepší rozjasňovače než patka obsahuje. Obal paletky je bytelný, ale zabere hodně místa, takže nevím jestli je tahle paletka ideální na cestování.


Rtěnka ◾  Touch of Magic (Genie) ◾ Barry M
Jak už jsem psala tuhle rtěnku mám taky z toho e-shopu. Má zelenou barvu, ale na rtech ji změní podle podtónu vaší pleťi. Má tedy u každého trochu jinači odstín, ale vždy je to odstín do růžova, červeno-růžova, růžovo fialova a podobně. Já spíš preferuju "nude" odstíny rtěnky. Takže mě rtěnka až tak nenadchla, ale tak občas, proč ne..☺ Rtěnka má hodně dobrou výdrž.



Contour stick ◾ Master contour ◾ Maybeline
Tuhle konturovací tyčinku jsem chtěla dlouho zkusit. Musím říct, že mě nezklamala. Pracuje se s ní velice dobře, vypadá přirozeně, takže se hodní třeba i do školy. Mně chvíli trvalo než jsem si zvykla na manipulaci, ale teď už jsem úplnej profík. hh. 😃 Na youtube najdete milión návodů, jak tyčinku používat, takže můžete mrkout. Pokud máte raději výraznějšího konturování, tak ji stačí jen trochu obtáhnout bronzerem a je vykonturováno. 😉



Okurkový krém ◾ Ziaja
Dál jsem vyzkoušela krém od Ziaji. Za tu cenu (+- 70Kč) je dobrý, já nemám s pletí nějaké velké problémy, že by se mi nějak moc vysušovala nebo tak, takže pro mnou pleť je zatím dostačující. Je takový průměrný. Pěkně hydratuje, pleť je po něm hebká a je příjemný na obličeji. Ne každému bude vonět okurková vůně.😉


Lip Butter ◾ Raspberry Róse ◾ Labello
Došel mi můj oblíbený balzám a nikde ho nemůžu sehnat. Tak jsem se pokusila najít nějakou alternativu. Tohle Labello funguje dobře je hodně mastné a dobře hydratuje. Má rostomilý růžový kalíšek. Vůně mi připomíná nějaké ovocné žvýkačky📍


Brushes ◾ Ecotools
Tyhle dva mají pomocníky jsem si koupila nedávno a jsou perfektní. Protože jsou malé a z každé strany je jeden štětec, tak je to na cesty úpně ideální. Sice ten můj normální větší blending brush je na "blendění" lepší, ale když si s tím menším pohrajete, tak to jde v pohodě. ☺



Mějte čarovný den 
Nataly♡


You Might Also Like

0 komentářů