CUPCAKES FOR BETTER MOOD

března 27, 2017

Ahoj všichni,
jako první se chci omluvit, že delší dobu nevyšel žádný článek, ale moc to v poslední době nestíhám a zapomínam na to. Pokusím se to zlepšit ☺
Dnešní článek bude na recept na úplně obyčejné, jednoduché a dobré cupcakes. Na internetu jsem si našla jednoduchý recept, jak na muffiny, tak na samotný krém. Myslím si, že jsem recept stejně trochu poupravily. S focením a přípravou mně pomohla Domča, děkuju moc.



 Budete potřebovat (12 kousků)
  • 250 g hladké mouky
  • 100 g cukru
  • 2 lžičky prášku do pečení
  • špetka soli
  • vanilkový cukr
  • 2 středně velká vejce
  • 200 ml mléka
  • 85 g másla (rozpuštěného a zchladlého)
Tekuté ingredience jsme vidličkou prošlehaly dohromady a další misce jsme smíchaly sypkém ingredience. Potom už jsem jen obě směsi smíchaly. Následně už jenom těsto rozdělte na plechu pro muffiny. Tadáá, nic složitýho.😉
Pečeme na 180°C cca 20-25 minut. (troubu si dejte předehřát dopředu)
Mezitím co se nám muffiny pekly, tak jsem si udělaly krém..

Co budete potřebovat na krém?
  • 125 g másla
  • 2dl mléka
  • 100g cukru moučka
  • 25g vanilkového pundinku
Nejdříve jsme si z mléka a vanikového pudinku uvařily hustý pudink a za častého míchaní ho nechaly zchladnout. Máslo jsem vyšlehaly s cukrem a postupně jsme k tomu zašlehávaly pudink. My jsme do krému ještě přidaly pár kapek červeného potravinářského barviva.
Jako poslední už jen cupcaky nazdobte, můžete třeba přidat i nějakou posypku nebo něco vytvořit z marcipánu.

Tenhle recept je úplně obyčejný a není v ničem zváštní, ale když si k pečení vezmete třeba kamarádku ,mamku, tetu nebo babičku, tak vám to hned udělá lepší náladu. A to občas potřebujeme všichni.😊



A co vy? Máte rádi cupcaky?
Mějte čarovný den 
Nataly 💚





You Might Also Like

0 komentářů