WARM IN THE COLD

února 26, 2017

Ahoj všichni,
konečně už zase bude jaro, neuvěřitelně se na něj těším. Ne, že bych neměla ráda zimu, ale už toho bylo dost. Jaro mám ráda taky z důvodu, že mám narozky🎈💜


Tenhle přechod mezi zimou a jarem nemám moc ráda. Jeden den krásně svítí sluníčko a další den mrzne. A k tomu je ještě všude je rozpuštěný sníh smíchaný s blátem.😣 Pak nemám ráda ještě přechod mezi podzimem a zimou. Tyto období mi přijdou strašně depresivní.

V chladných dnech nejradši nosím svetry, roláky apod. Můžete se do nich zachumlat a je vám příjemně. S mamkou máme rády tyhle z Reserved, ale určitě najdete i jinou alternativu.


Také jsem si oblíbila, dát si teplou vanu. Od kamarádky jsem dostala k Vánoců vlastnoručně vyrobené vodní bomby, které užasně voní. Na youtube jsem našla super návod na výrobu, můžete zkusit..😉diy na vodní bombu  A pokud si ve vyrábění moc nevěříte a nechcete kupovat drahé vodní bomby, našla jsem stránku, kde vodní bomby stojí kolem 55-80Kč a vypadají skvěle. klikni pro šumivé bomby do koupele Žádnou z nich jsem, ale nevyzkoušela.


Horká čokoláda nebo teplý čaj v sychravých dnech nesmí chybět. Receptů na horkou čokoládu je spoustu. Ten nejjednodušší je, že si rozpustíte ve vodní lázni čokoládu a potom ji smícháte s mlékem. 💗


Pokud máte rádi dobré ovocné čaje, tak je úplně super "London Fruit and Herb Company." Mají více druhů..

Zajít si na horký borůvky se zmrzkou taky není špatnej nápad.😉

Na teplé botičky nemůžu zapomenout. Tyhle jsem asi před rokem koupila v Tescu, ale tenhle rok jsem je tam taky viděla akorát trochu jiné.

A co vy? Taky se těšíte na jaro a na teplé dny?
Zatím Nataly 💗

You Might Also Like

0 komentářů