MY FEBRUARY FAVOURITES

března 04, 2017

Ahoj všichni,
už je tady březen a já pro vás mám další oblíbenosti. Konkrétně oblíbenosti za únor. Takže snad se vám článek bude líbit.


Oblečení
V oblečení jsem se nemohla rozhodnout. Jako první tady mám tenhle tmavě zelený cardigen z H&Mka.  Jelikož mám hodně basic kousků, tak se mi cardigen dobře kombinuje. A myslím, že nebude špatný ani k šortkám v letě.😍 V obchodně měli více barev.😉
A jako druhý kousek tady má tuhle lehkou mikču u Reserved. Je moc příjemná a je taková na lazy days, kdy se vám nic nechce.(všichni známe😉)





Kniha
Kniha Sněží, sněží, kterou jsem dostala k Vánocům, mě opravdu nezklamala. Tahle knížka obsahuje 3 vánoční romance. Vůbec nevím, který příběh se mi líbil nejvíce, všechny byly skvělé.








Pečující kosmetika
Každé ráno teď používám tenhle vzorkový krém od Vichy Aqualia Thermal. Krém se dobře vstřebává a pleť je po něm pěkně vyživená. Jen mi není moc sympatická vůně krému, ale věřím, že někomu by vyhovovala. Normální balení krému stojí asi 500,-😐

Dekorativní kosmetika
Konturování ráno téměř nikdy nevynechávám. Můj obličej, tak vypadá zdravěji a nejsem bílá jako sněna. Tenhle konturovací štětec od Ebelinu už mám delší dobu a je skvělý. Má jemné štětiny a perfektně se s ním konturuje. Myslím, že štětec není ani  nějak extra velký, proto je super i na cestování.

Film
V kině jsem byla na filmu Anděl páně 2. Říká se, že druhé díly už nejsou tak dobré, jak ty první. Ale tenhle film je úžasnej a stejně dobrej, jak ten první díl♡
 Písnička
Objevila jsem písničku od Maggie Lindemann Pretty girl. Určitě to nebude šalek čaje každého, ale mně se líbí. Je taková motivační😉



Děkuju za pomoc při focení své ségře.😉
Mějte čarovný den 
Nataly 💗

You Might Also Like

0 komentářů