TIPS FOR BREAKFASTS

února 16, 2017

Ahoj všichni,
dnešní článek bude na pár tipů na super snídaně. Zbožňuju dobré snídaně.
Připravila jsem si pro vás 4 snídaně, každé jsou jinak časově náročné, takže si myslím, že i některé z nich stihnete, když ráno spěcháte do školy. Snídaně mám raději sladké, proto je tady jen jeden tip na slanou snídani.😃


Wafle 
15 - 20min
Receptů na vafle je na internetu milión, ale i přesto jsem sem napsala jeden z mých oblíbených rychlých receptů na vafle. Těsto mě vyšlo na 3 vafle a jednoho takového mrzáčka😄 A řeknu vám, je to dost pro jednoho..

Postup: V misce smícháme vejce s mlékem. V druhé misce smícháme mouku s kypřícím práškem a cukrem + špetku soli. Nezapomeneme  na lžíci oleje.😉 Pořádně promíchanou směs můžeme nalévat do vaflovače.
Vafle si můžete dozdobit, jak chcete. Můžete si nakrájet ovoce, posypat cukrem, kakaem, nastrouhanou čokoládou, potřít džemem, nutelou...

Na ještě teplé vafle nalámejte kousky malé Kinder čokoládky. Čokoláda se rozpustí a chutná to skvěle.
TADÁÁ a vafle jsou na světě..











Zapečená tortila
10min
Tento recept jsem viděla na youtube u Cassey Ho z kanálu Blogilates. Trošku jsem si ho upravila.
Postup: Z tortil vykrojte 2 obdélníky, aby se vešely do vaflovače (pokud máte vaflovač do tvaru kruhu, tak je to ideální ). Na 1. obdélník nastrouhejte sýr, přidejte nakrájené kousky rajčete a nakrájenou jarní cibulku. Následně příklopte 2. obdelník a vložte do vaflovače.
A máme hotovo..

Kaše s ovocem
5-8 min
Kaši stíhám někdy i ráno, když jdu do školy. Je spoustu kaší, které si můžete udělat. Například rýžová, pohanková, ovesná, kaše s chia semínky.. Všechny mám ráda, je to na vás kterou si vyberete. Kaše se prodávají v malých pytlících (stojí kolem 10Kč) a nebo v větších krabicích (ty stojí asi 45 Kč). Je výhodnější koupit si tu celou krabici, vyjde to levněji a máte tam víc druhů.😉 
Postup:Jenom vysypete obsah sáčku do misky, zalijete vařící vodou (na kaši je napsáno kolik přesně ml) a necháte odstát asi tak 3-5min. Na kaši pak už jen dejte vaše oblíbené ovoce.🍏 

Ovoce s jogurtem
5-8min
Poslední poměrně jednoduchý recept je na ovoce s jogurtem.  
Postup: Nakrájejte ovoce na menší kousky. Smíchejte je s jogurtem (dle vašeho výběru, mně nejvíce chutná bílý). Nakonec posypejte vločkami, sušeným ovocem, müsli.., čím chcete.

Doufám, že vám tipy líbili.
Zatím Nataly 💖

You Might Also Like

0 komentářů