VYPNOUT

února 09, 2017

Každý máme někdy období, kdy se nám nic nedaří. Máme nějaké problémy nebo moc věcí najednou. A z toho se pak stresujeme a nemůžeme přijít na jiné myšlenky. Proto jsem si dnes rozhodla dát vám pár typů, jak přijít na jiné myšlenky a trochu se uklidnit.

1. Čtení
Tohle mi pomáhá snad nejvíce. Prostě pít můj oblíbený čaj, poslouchat na Spotify nějaký "reading" playlist a číst nějakou dobrou knížku. Musí to být, ale kniha, která vás bude bavit.. 😉... .Většinou potom přemýšlím víc nad knihou, než nad svými problémy.


2.Přátelé a rodina
Dále mi hodně pomáhá přítomnost přátel a rodiny. Jen tak si s nimi vykládat o všemožnostech. Můžete si něco společně uvařit, udělat si masku, dívat se s nimi na film.. A to se dostávám k dalšímu bodu a to jsou..

3.Filmy
Pustit si nějakou dobrou komedii a udělat si k tomu hromadu popcornu.

  • seriál Comeback (už jsem viděla snad všechny díly)
  • seriál PanMáma (něco na způsob Comeback)
  • Drž hubu (trochu starší film, ale je uplně skvělej)
  • 21 Jump street, 22 Jump street (tyhle filmy jsem  viděla asi před dvěma týdny a   jsou bombastický)
  • Blonďatá a blonďatější
  • Mr. Bean (ať už kreslený nebo ten normalní)
  •  + taky mám ráda komika Felixe Holzmanna
  

4.Běh
V létě jsem občas chodila běhat a to taky celkem pomáhá. Soustředíte se na to, aby jste správně běželi a okolí vás téměř nezajímá.

    5.Antistresové omalovánky
    Tady už i název odpovídá... Tyhle omalovánky⬇⬇ jsem dostala od kamarádky k Vánocům. Je na nich super, že si je můžete vzít i na cesty.✈



    6.Spánek
    Zkuste si jít dřív lehnou než obvykle. Nestalkujte mobil a třeba v 9 (večer😉) běžte spát. Když budete vyspaní, vše vám půjde líp.

    (7.Jóga ?)
    Cvičit jógu jsem ještě nezkoušela, ale našla jsem takový článek ⬇, tak se můžete mrknout.

    Doufám, že se vám článek líbil a že vám třeba pomohl.
    Zatím Nataly💓













    You Might Also Like

    0 komentářů