MY JANUARY FAVOURITES

února 05, 2017

Ahoj všichni,
dnešní článek bych chtěla věnovat svým oblíbencům, jak už jste si asi z názvu všimli😉. Tenhle článek bych chtěla vydávát na konci každého měcíse. Moje oblíbence za určitý měsíc bych  rozdělovala na tyto kategorie: oblečení, knihy, pečující kosmetika, dekorativní kosmetika, filmy, písničky. Možná něco časem ještě přidám nebo uberu😇.

Oblečení

Za leden to v mém šatíku určitě vyhrály legíny ze Zary. Jsou neuvěřitelně pohodlné, pěkně a jednoduše vypadají, hodí se téměř ke všemu a dělají moc pěknou postavu. Tyhle legíny si koupila dokonce i moje mamka a pořád si je chválí.  Z legín jsem měla první dojem, že jsou mi strašně obtažené, ale na to jsem jsi zvykla.

Kniha
Knihu Všem klukům které jsem milovala jsem dostala od kamarádky k Vánocům. Za to jím moc děkuju. Tuhle knížku jsem si chtěla dlouho koupit, ale asi bych se k tomu nedokopala. Musím říct, že mě tahle knižka opravdu dostala. Stala se jednou z mých oblímených knih. Je to příběh spíš pro holky..
Pečující kosmetika
Sprchový gel Schoko love voní po čokoládě♡. K tomu už není potřeba víc slov. Prostě čokoláda..💓🍫
Dekorativní kosmetika
Taky jsem si oblíbila Paletku z vánoční edice The Delicate ze Sephory. Za prvé moc pěkně vypadá. Je dobře pigmentovaná. Některé stíny mají svoje mouchy, ale to mi moc nevadí. Dá se s ní v pohodě nalíčit na bežný den, ale i na nějaký ples nebo na nějakou jinačí akci.

Filmy
Poprvé jsem viděla film 21 Jump street. Nikdy mě tenhle film moc nelákal. Musím říct, že je fakt peckovej. Plus je skvěle vtipnej, já se u filmů moc neprojevuju, ale tady jsem brečela smíchy..

Písnička
Poslední je tady písnička. A to jsem si oblíbila od mojí oblíbené zpěvačky Taylor Swift  ( + ZAYN) - 
I don't wanna live forever. Na tuhle písníčku jsem se neuvěřitelně těšila a moc mě nadchla♡


Takže tohle byly moje oblíbenosti za leden.
A co jste si v minulém měsíci oblíbili vy?
Zatím Nataly



You Might Also Like

0 komentářů