My blog

ledna 29, 2017


Ahoj všichni, jsem Natka. V roce 2016 jsem si zamilovala knižky, psaní různých článků, focení a čtení blogů. Napadlo mě, že bych mohla taky začít psát blog.
Znáte to, na začátku nového roku si všichni dávájí novoroční předsevzetí a upozorňují na to, jak je důležité jít si za svými sny.😄 Já osobnně jsem si nikdy přesevzetí nedávala, ale tenhle rok bych si chtěla jedno splnit. A to právě začít psát blog. Už dlouho jsem si chtěla založit blog a dá se říct, že rok 2017 mě k tomu dokopnul. Samozřejmě, že když si chcete něco splnit, tak nečekejte na další rok, ale někdy nový rok umí dobře motivovat. ,,New year, new me'', moc jsem to sem nechtěla psát,😃 ale je pravda, že nový rok je pro někoho i ,,nový začátek''.

Zatím se mějte 💗
Nataly









You Might Also Like

0 komentářů