ROME - best places to visit

července 15, 2017

Ahoj všichni,
už se blíži prázdniny a vy určitě nějam vyrazíte, ať už někam do zahraničí a nebo k babičce a dědovi. Každopádně si to moc užijte. Pokud se někdo chystáte do Itálie do Říma, tak vás asi dnešním článkem potěším. Bude o místech, které nesmíte zapomenout navštívit. Já jsem tam byla minulý rok na podzim a Řím mě úplně okouzlil.

1.COLLOSEUM
Colloseum si vybaví snad každý, když se řekne Řím. Ano, takhle pámátka má své kouzlo, je nádherná. Doporučuji si o ní najít nějaké zajímavosti např. kolik gladiátorů tady zemřelo, kolik se do arény vlezlo lidí...a podobně

2.FORUM ROMANUM
Na projití těchto fascinujících vykopávek si rezervujete alespoň půlku dne.. Je to velice příjemná procházka.. Pokud teda nemáte čtyřicítky jako my..😂


3.ŠPANĚLSKÉ SCHODY
Na téhle památce se připravte na masa lidí, ale HALÓ, kdo by nechtěl fotku na tak známých schodech..
 4.VATIKÁN
Nezapomeňte na Vatikán na náměstí před chrámem sv. Petra jsou pěkné fontánky...😉
Brána do Vatikánu
chrám svatého Petra

5.ANDĚLSKÝ HRAD
Když půjdete z Vatikánu podél řeky učitě se mrkněte na Andělský hrad.. :)
7.PANTHEON
Pantheon je obrovský chrám, patří k nejvýznamnějším a nejzachovalejším antickým chrámům. Původně zasvěcený všem bohům, ale od roku 609 zasvěcený Panně Marii mučedníků.
8.FONTÁNA DI TREVI 
Upřímně z téhle fontány jsem byla úplně unešená. Je větší než jsem si představovala je tam pořád plno lidí a to i v noci. 

8.ZMRZKA🍦
V Římě mají nejlepší zmrzlinu, co jsem kdy jedla, přísahám! Nedát si ji by byl hřích. Úžasnou zmrzku měla zmrzlinárna GROM, stoprocentně si dejte PISTÁCIOVOU nebo čokoládovou...

 Doufám, že se vám článek líbil a že Řím někdy navštívíte.
Mějte čarovný den



You Might Also Like

0 komentářů