MY JUNE FAVOURITES

července 08, 2017

Další  oblíbenci jsou tu. Tyhle články mám nejradši můžu vám dát typy na super věci. S dnešními oblíbenci jsem hodně spokojená. Jo a přidala jsem dálší téma: zážitek. Myslím, že může být fajn se podělit s vámi kousky z mého života. Takže si užijte nové oblíbenosti..



Oblečení
Černé šortky ze Zary se super kombinují a jsou pro mě takový základ outfitů pro léto, protože k nim můžete dát jakýkoliv tričko, tílko nebo top..

Pečující kosmetika
Z pečující kosmetiky tady mám spíš takovou srandu a to tuhle emulzi na ruce od Balei. To balení je naprostá letní rozkošnost a ta vůně..😍 Pro milovníky melounu prodávají ještě jednu..😉
Dekorativní kosmetika
Všichny český a zahraniční blogerky strašně básnily o tomhle NYC bronzeru, tak jsem ho taky zkusila a asi se přidám. Koupila jsem ho přes Notino a stál 69,- na to kolik stojí tak má super vydrž, je akorát pigmenovaný, má zrdcátko a odstín mi taky sedí, ale až budu opálenější, tak to bude ještě lepší. Jediné co mi vadí, že je otvíraní celé z plastku takže se bojím, aby se to nepřelomilo vejpul. 😐



Kniha
Přiznám se,že knížku PS. Stále tě miluju jsem ještě nedočetla, ale i tak se mi strašně líbí stejně jako ten předchozí díl.
Film
Piráty z Karibiku jsem jako malá úplně žrala (Mám s něma i povlečení😂😅) a pořád jsou prostě skvělí. Tak jsem samozřejmě musela vidět i tenhle další díl. Nebudu lhát, ty předchozí díly jsou víc srdcovky, ale i tenhle díl je pecka.♡

Nemůžu si pomoct musím sem napsat ještě film Nerve: Hra o život, který jsem asi před týdnem zkoukla a byl úplně boží. Je o středoškolačce Vee, kterou její přátelé nalákají do on-line hry zvaná Nerve. V téhle hře anonymní skupina ,,pozorovatelů" dává hračům různé úkoly, které hráči musí za určitý čas splnit. Například si zkusit drahé šaty v butiku nebo jet poslepu na motorce stokilometrovou rychlostí..Nakonec se to ale protrhne v hru o život. Mně akční filmy moc neberou, ale tenhle je úpně geniální..♥

Písnička
Písničku Little Hollywood jsme měli ve videu na rozlučák a právě proto když si ji pouštím, tak si vybavím ty super zažitky prožité se svojí ,,bývalou" třídou.😭♡
Zážitek
TOP zažitek za červen je rozhodně náš třídní rozlučák.😂

A jaké jsou vaše TOPky za červen?
Mějte čarovný den 


You Might Also Like

0 komentářů