KUTNÁ HORA

listopadu 25, 2017

O podzimních prázdninách jsem byla v Kutné Hoře. Nejdříve jsem se moc netěšila, protože to místo pro mě nebylo nějak známé a nic jsem o něm nevěděla. Jediné, co jsem znala byla písnička Já jsem z Kutné Hory.😂 Byla jsem celkem dost překvapená jak se mi tam líbilo. Proto bych vám chtěla dneska doporučit, abych Kutnou Horu navštívili a vypsat zde pár míst a restaurací, které určitě stojí za to navštívit.
  • Kostel Nanebevzetí Panny Marie
    Rozhodně jsen z nejkrásnějších kostelů, který jsem kdy navštívila. Na začátku jsme dostali takový ten papír se zajímavostmi a my s ním prostupně pocházeli kostel. Abych byla upřímná, tak skoro nikdy ty informace nechápu a nebaví mě. Tentokrát to měli, ale docela dobře zpracovaný.
  • Kostnice
    Tohle bylo naprosto neuvěřitelné místo, ani bych nečekla, že mě hromada kostí, tak nadchne.

  • Hruškovna
    Skvělý jídlo bylo v Hruškovně. Zrovna tam byla všechna jídla, polévky i dezerty z dýní a bylo to fakt neskutečně dobrý.💕

  • Muzeum – podzemí
    Pokud nejste klaustrofobici, tak se můžete vydat na prohlídku podzemí. Na to dostanete takový vtipný bílý hábity, které nosili horníci. Součástí prohládky podzemí je i prohlídka muzea horníků. Na prohlídce vám poví vše o těžbě železné rudy v Kutné hoře a různé takové zajímavosti..

  • Rozhledna Kaňk /restaurace/
    Z této rozhledny je krásný výhled na celou Kutnou Horu. Nahoře na rozhledně je malá kavárna a dole je restaurace ve které jsme taky byli a jídlo, tam mi jídlo taky moc chutnalo.

  • Muzeum čokolády
    Muzeum čokolády taky určitě stojí za to. My jsme na něj narazili náhodou. Jsou tam vystaveny staré obaly od čokolád, automaty na čokololádu, formičky a tak..Můžete si tam, koupit skvělou  horkou čokoládu z kakaových bobů a věřte mi, že lepší čokoládu jste ještě nepili.

  • Zámek Žleby
    Zámek Žleby je hodně známý svými prostory a to v televizních pohádkách a to např: Kouzla králů, Tři bratři a nebo nová pohádka, která se bude dávat teď o Vánocích, Nejlepší přítel..
    Zámek sice není přímo v Kutné Hoře, ale koustek od ní.
     
Těch míst, kam se v Kutné Hoře podívat je určitě 100x více, ale tohle já jsem sem psala jenom ty, která se mi nejvíce líbila, a na která určitě stojí za to se podívat.

Mějte čarovný den

You Might Also Like

0 komentářů