☀️ MY AUGUST FAVOURITES ☀️

září 30, 2017

Konečně zase nový článek a to na konci září, ale oblíbence si nemůžu odpustit!!
Já vím, že teď vůbec nic nevydavám , ale jak mi teď začal (pro mě nový) středoškolský život, tak to nestíhám, klasika. Hlavně první měsíc byl pro mě celkem hektický, ale už si pomalu začínám zvykat, asi.😂 Kdyby vás to zajímalo a myslím, že jsem to v nějakém předchozím článku dokonce už psala, tak chodím na gympl. 😅
A teď k dnešnímu článku. Jak už jsem zmiňovala dnešní článek bude o moji oblíbencích, tentokrát za měsíc srpen. Srpen byl pro mě z jednich nejvíce užitých měsíců v tomto roce zatím, byla jsem na Šumavě, v Chorvatsku, na koňském taboře. Obecně jsem si to prostě maximálně užívala.


Oblečení
Úplně obyčejné tělové tílko z Tally Weijl, a přitom jsem  ho nosila skoro pořád. Je ozvláštněné překříženými proužky na dekoltu a vypadá prostě skvěle.

Pečující kosmetika
Z pečující kosmetiky tady má tenhle gel od Garnier s kartáčkem. Pleť je po něm krásně vyčištěná a svěží, ideální použít ráno, když jdete do školy.
Dekorativní kosmetika
Z dekorativky tu nic nemám, protože jsem se ani moc nemalovala..

Kniha
U babičky jsem si vzpomněla na knížku Uško z palouku. Když jsem byla malá, tak mi ji babička nebo děda vždycky četli před spaním. Tak jsem si ji musela přečíst znovu a postupně jsem se vracela do dětství. Úžasný, úžasný, úžasný tuhle knížku prostě
MI LU JU..

Písnička 
Flowers - Willow Smith, Perfect Places - Lorde, tyhle dvě písničky mi evokují léto a prázdniny.
Film
Na doporučení kamádky jsem zkoukla film S láskou Rosie, už dlouhou jsem neviděla, tak krásnej film. Je strašně nepředpokládatelný, myslím, že i celkem poučný pro dnešní holky, moc doporučuju.


Zážitek
Na začátku prazdnin jsem byla s turiťákem v Šumavě. Jeli jsme celá parta kamarádů, pár dní tam si mnou byl i můj taťka, a já si to tak nehorázně užila. A začala si vážit takovýhle zažitků , protože se už třeba nikdy nemusí opakovat.

Mějte čarovný den 


You Might Also Like

0 komentářů