LAST DROPS OF AUTUMN

listopadu 30, 2017

Tento týden už  u nás poprvé sněžilo, jen tak trošku, ale přece jen. Dneska je poslední možnost vydat podzimní článek. Zítra už se probudím do prosince, který pro mě znamená Vánoce, na které se neuvěřitelně těším.
Asi jste si všimli, že nevyšli FAVOURITES za říjen a listopad. Důvodem je, že jsem měla strašně moc věcí do školy, po pravdě se mi ani moc do psaní článků nechtělo a neměla jsem moc nápadů. Ale teď bych chtěla vydat pár vánočních článků a tak no..
I když podzim nemám moc ráda, tento byl pro mě velmi důležitý, poznala jsem  spoustu nových lidí,  výrazně mi přibylo učení a všechno bylo tak nějak nový..
Na začátku září jsem byla na adapťáku a potom jsem konečně nastoupila na gympl. Všichni mě hrozně upozorňovali na velký nával učení větami typu: ,, No, ale to už nebude taková sranda, jak na základce",,To nevadí, když budeš mít trojky, čtyřky, hlavně, že prolezeš" ,,Připrav se, že se každej den budeš muset učit", takže jsem byla na nával učení celkem připravená, ale stejně abych se přiznala trochu v tom plavu a to i teď. Zatím to ale nějak dávám. Dneska se můžu pochlubit dvojkou z matiky. A znáte takový to, když vám jednička uteče o bod? No, tak to přesně se mi stalo u téhle písemky, ale jak řekla moje kamarádka:,, Buď ráda, že to není čtyřka."
A teď už dost o škole. Na konci řijna jsem byla s taťkou, mamimou a ségrou  na dva dny v Kutné Hoře o které jsem napsala článek. Bylo to fantastický a byla jsem na spousně nových míst a moc jsem si to užila. Pokud chcete vědět, kde všude jsme byli, přečtěte si článek.
Na začátku listopadu jsme hráli se sborem muzikál Kráska a zvíře a jelikož jsem před rokem chodila do dramaťáku a na základce asi před 3 lety do sboru, tak jsem si uvědomila, jak moc mě to baví a jak mi to chybělo. Byl to nejlepší zážitek. No a to jsou asi nejvíc dominantní věci, které se mi na podzim udály.
To je pro dnešní článek všechno, doufám, že se těšíte taky na Vánoce stejně jako já. Jak jsem říkala, tak mám vymyšlených pár vánočních článků, takže snad se vám budou libit.

Mějte čarovný den 



You Might Also Like

0 komentářů