RAW VEGAN CHEESECAKE

září 04, 2017

No, konečně se taky dostanu k napsání článku. Myslela jsem si že přes prázdniny vydám spoustu článků, ale měla jsem toho dost. Teď po delší době píšu zase článek a uvědomuju si, jak mi to chybělo.
Takže ohledně dnešního čláku - bude to zase recept. 😅Abych věci uvedla na správnou míru NEJSEM vegan, ale chtěla jsem si udělat nějaký takový raw dort. A musím uznat, že dopadl líp než jsem čekala... A přitom to bylo celkem jednoduchý, rychlý napsat nemůžu, protože dort se musí dát přes noc do mrazáku..😂😂

Ingredience:
spodní vrstva
mandle (namočené do vody min. 3h)
3 lžíce kokosu
200g fíků (lepší bude, když použijete datle, ale ty já jsem v obchodě nenašla)
60g vlašských ořechů
2 lžíce kakaa
vanilkový cukr (podle vás, vůbec ho tam dávat nemusíte)

horní vrstva
125g kešu ořechů  (namočené do vody min. 3h)
2 lžíce medu
lžíce citronové štávy
sojové/kokosové mléko (přilévat podle konzistence*)
vanilkový cukr (podle vás..)

*horní vrstva by měla mít tekutější

Postup:
Jednodušší postup snad ani neexistuje. Všechny ingredience naházíte do mixeru a mixujete. Měla by vám vzniknout taková lepivá hmota, kterou namačkáte na pečícím papírem vyložený plech.. Pozor! Nevyjde to na celý plech, ale tak na 2/3 plechu.
Hodní vrstva je prakticky to stejné, akorát směs musí být tekutější - přilevejte mléko. Tuto směs nalejte na tu spodní a ,,šoupnete" to přes noc do mrazáku.
Potom už je na vás, čím si to budete chtít ozdobit. Já jsem zvolila asi to nejjednodušší a to že jsem si koupila mraženou směs ovoce a tím to nazdobila.. A dopadlo to moc pěkně..😂

Mějte čarovný den



You Might Also Like

0 komentářů