SNICKERDOODLE COOKIES by Lara Jean

června 20, 2017

Teď čtu knížku PS. Stále tě miluju od Jenny Hann. Tato knížka navazuje na předchozí díl - Všem klukům které jsem milovala. Zbožňuju tyhle knížky. Hlavní postava se jmenuje Lara Jean, hodně se s ní stotožňuji. Lara Jean má ráda pečení a několikrát pekla její oblíbené skořicové sušenky, tak jsem na ně taky dostala chuť a samozřejmě jsem si je musela hned upéct. Myslím, že se mi dost povedli. Přečetla jsem si několik receptů a vytvořila jeden vlastní. Určitě si sušenky udělejte a pak už s nimi jen zaplujte do postele s knížkou stejně jako Lara Jean.



počet porcí: 50 sušenek • délka přípravy (i s odležením těsta): 80 min

INGREDIENCE
2 vejce
220g  změklého másla
200g třinového cukru
180g žitné celozrné mouky
180g hladké mouky
2 lžičky vanilkového extraktu 
2 lžička prášku do pečiva
špetka soli
skořicový cukr - na obalení (pokud ho nemáte můžete smíchat normální cukr krystal se skořicí)

POSTUP
V první misce jsem si vyšlehala cukr s máslem. K dobře vyšlehané směsi jsem přidala ješte vejce a extrakt a zase to smíchala.
V druhé misce jsem smíchala mouky, prašek do pečiva a špetku soli. Potom jsem tu druhou směs rukama spracovala s tou první. Vznikne lepivé těsto, které jsem dala na hoďku do lednice.
Po uplynulém času jsem si troubu předehřála na 190°C. Z těsta jsem vytvarovala kuličky o průměru asi 2 cm, které už jen zbývá obalit ve skořicovém cukru a skládat na plech. Skládejte sušenky dál od sebe, asi 4cm, ony ještě nabydou.
Sušenky jsem pekla 10 min.

Do některých sušenek před tím něž je dáte do trouby můžete zabodat nasekané kousky čokolády. Vypadá to pěkně.






Mějte čarovný den






You Might Also Like

0 komentářů